Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

deepwell

6. 6. 2012 9:51
Václavko, děkuji

za možnost nahlédnout do té nemoci mě docela známé nyní z té "druhé" strany :) Hodně síly. J.

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

31. 5. 2012 9:43
Je pravda, že když člověk nic podobného nezažil,

je těžké to docela pochopit. Ale za to, že o tom píšete a hlavně jakým způsobem, má te ode mě R^ a :-).

Už Vás mám v oblíbených.-)

0 0
možnosti
VMH

medalovahudova

31. 5. 2012 13:47
Re: Je pravda, že když člověk nic podobného nezažil,

Virginie, díky :) musím říct, že i pro mě je zajímavé se na to tímto způsobem zpětně dívat...

0 0
možnosti
ID

Danajka

30. 5. 2012 11:08
Jsem dlouholetý "zákazník" revmatologie- RA, taky nic moc.

Na začátku jsem byla silně podezřelá ze stejné diagnózy, jakou máte Vy, takže o ní vím dost, byť jenom teoreticky.

Přeju hodně síly. Ivana

0 0
možnosti
VMH

medalovahudova

30. 5. 2012 12:54
Re: Jsem dlouholetý

Ivano, kdyby se Vám zachtělo, vyhledejte "naši" skupinu na facebooku - Lupus ČR.. občas přispívají i ti, co nemají přímo lupus, ale řeší jiné revmatické či autoimunitní problémy.. :)

0 0
možnosti
ZA

MAVIS66

30. 5. 2012 10:07
Co rict...

O Vasi nemoci nevim vubec nic, tak jen drzim palce R^ a bude lip ?

0 0
možnosti
VMH

medalovahudova

30. 5. 2012 12:54
Re: Co rict...

Netřeba říkat nic, díky za přečtení :) lépe už samozřejmě je a pořád se to stupňuje, jak jinak... :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS